Alla inlägg den 15 september 2013

Av Fenoxi - 15 september 2013 12:26

I slutet på Augusti åkte jag på stickångest, högen i skåpet med påbörjade projekt hade blivit så pass stor att jag kände inte alls för att sticka, jag öppnade skåpet, tittade, suckade och stängde skåpet igen utan att ta fram något projekt. Jag stickade ingenting på över en vecka, nästan 2 veckor. Jag stickar normalt sett dagligen så det är en lång stund utan stickning för att vara jag. Men nu är jag på spåret igen! Ett projekt som kändes sådär vart upprepat, sen började jag med det som skulle gå snabbast att bli klar med. Det finns i nuläget 3 eller om det tillock med är 4 projekt som är klara som jag inte har bloggat om än. Det kommer inlägg om det längre fram. Det finns fortfarande några projekt i skåpet som är lite ångestframkallande, men just nu är det septembersockan som är månadens mönster i sockstickeklubben som gäller. 

 

   

Jag är hittills så himla nöjd med denna socka! Rolig att sticka, underbart garn och så tänker jag på glass när jag stickar! 

Om du nu vart sugen på att sticka den här sockan så kasta dig in på facebook och gå med i sockstickeklubben och sticka med oss =)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Stick- och virk-galning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards